onsdag 21 mars 2012

Ett rött paket



Ett litet rött paket med vita prickar från Tusse. I det lilla paketet en röd mössa med vita prickar till mig. Har haft svårt att hitta trikåmössor till vuxna. Ville ha en som är lagom varm till våren och som skyddar mot de friska vårvindarna. Så hittade jag Tussedesign där du kan designa din egen mössa både för barn och vuxna. En sån idé jag hade velat komma på själv. Det finns även dregglisar, haklappar och snuttisar. Det får nog bli en till beställning snart. Tussedesign

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Åh, bildbevis med dig och mössan vill jag se.

    Jag vann en budgivning på tradera idag. En liten röd body med små röda shorts med vita prickar och en röd mössa, även den med vita prickar, på tradera idag. Och på en loppas hittade jag röda byxor/tights i storlek 62, också med prickar på. Jag älskar prickiga saker.

    SvaraRadera